Red Dead Redemption 2 Teszt / A Red Dead Redemption 2 Nem Egy Szimpla Játék, Maga A Modern Játéktörténelem | Az Online Férfimagazin

Thu, 16 Dec 2021 15:28:47 +0000
  1. A Red Dead Redemption 2 nem egy szimpla játék, maga a modern játéktörténelem | Az online férfimagazin

vár bennünket. Tapasztalatom szerint PC-n elég stabil az online rész, bár amikor teszteltem, nem volt túl sok játékos, így a meccskeresési rendszer alig-alig tudott partnert találni számomra. Az pedig nagyon zavaró a Red Dead Online-ban, hogy aránytalanul drága minden, és ezzel összefüggésben sokan kiakadtak az aranyrudakra, amelyeket nehéz beszerezni, kivéve, ha valódi pénzt áldozunk rájuk. A multi amúgy is kevésbé immerzív, mivel az itteni sztori (szökés- és bosszútörténet) érezhetően csak azt a célt szolgálja, hogy bevezessen minket a tábormenedzsment és az MMO-szerű specializálódás rejtelmeibe. Egyébként az egész akár szólóban is játszható, de tapasztalataim szerint jóval keményebbek az itteni gépi ellenfelek, így érdemesebb Posse-kban (klánok vagy csapatok) akciózni, mert egyedül gyorsan fűbe harapunk. Eddig közel 60 órát toltam bele a Red Dead Redemption 2 PC-változatába, és minden pillanatát élveztem. Úgyhogy összességében ez egy nagyon is ajánlott játék a westernrajongók számára.

A Red Dead Redemption 2 nem egy szimpla játék, maga a modern játéktörténelem | Az online férfimagazin

A főhőssel végig lehet trappolni a főküldetéseken, de ez kvázi lehetetlen lesz, mivel bármerre jársz, történnek dolgok, amik miatt le akarsz majd szállni a lóról. Akár egy bajba került nő, egy kígyómarásos férfi, egy eltévedt fazon, egy munkásra rádőlt fa, pár szexi cowboy csaj… na jó, az lehet, hogy nem, de minden más megtörténhet a hatalmas világban, és tényleg csak úgy előkerülnek, mintha nem is lenne előre megírva a megjelenésük, hogy még inkább valószerűnek tűnjön ez az egész kaland, jóval valószerűbbnek, mint az előző rész. Amúgy előnyére változott gyakorlatilag minden az első rész óta. Sokkal élvezetesebb a lovaglás, és még akkor sem unja az ember magát cseppfolyósra, ha távolra kell vágtatnunk a lóval. Sokszínűbb a táj, a vadnyugat fényei pedig egyszerűen gyönyörűek, annyira, hogy a játék olyan csodaszép miatta, hogy alig lehet elhinni. Ennél többet grafikailag isten bizony lehetetlen kihozni a PS4-ből. Ennek a generációnak ez a teteje konzolon, ha mégsem, akkor itt még csodák jönnek, de nem fognak.

Ám ha pechünk van (nekem nem volt az), és olyan a konfigurációnk, akkor összeomlások, durva sebességingadozások tehetik tönkre az élményt. Ezért javaslom, hogy mindenki várjon egy kicsit a vásárlással, még egy adag patch után talán már mindenki zavartalanul garázdálkodhat a virtuális vadnyugaton.

A cserzett és szőrős arcú Arthur Morgan, a játékos által irányítható karakter ennek a hordának egyik hadnagya, a történet pedig annyi véres fordulatot és kegyes/kegyetlen döntések sorát rejti, hogy beleremeg a gamer morális iránytűje. A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

A képek forrása: Rockstar Games [+] Mert egyébként, több hibajavításon és dedikált driverek telepítésén átvergődve kirajzolódik, aminek az első pillanattoktól kezdve kellett volna: a PC bivalyerős hardverkörnyezete szolgáltatja Dan Houser és csapata vadnyugati víziójának a legfőbb igazságot – egy olyan lehengerlő audiovizuális élményt, amit sokáig fogunk emlegetni. A Red Read Redemption 2 ellentmondásossága ezen platformon idővel és játékidővel tehát a mérleg pozitív nyelve felé billen, és ebben a 19-20. század fordulóján játszódó, a határvidék gyors eltűnéséről szóló történetben éppúgy hetekre el lehet veszni, mint a Grand Theft Auto V alternatív Los Angelesében. A főszereplő: Arthur Morgan [+] A Rockstar westernszimulátora öt fiktív amerikai államban játszódik (amibe a Vadnyugat mellett a Közép-Nyugat és a Dél is beleesik), egy szedett-vedett, a Pinkerton Ügynökség hajtóvadászaitól menekülő törvényen kívüli csapat főszereplésével. Dutch van der Linde bandájának a fagyos időjárás mellett a Vadnyugat törvényes megszelídítésével és a frontvidéki amerikai szabadságeszme felszámolásával is meg kell küzdenie.

Olyan szinten figyeltek mindenre Rockstarék, hogy mások már csak a kicsiszolni kívánt dolgok listájától is agyhúgykövet kaptak volna. Melyik játékban figyelnek például arra, hogy a térdig érő hóban ne merüljön el a hosszú kabátunk? Melyik játékban foglalkoznak azzal, hogy ha egy gyereket felteszünk egy lóra a kezében egy horgászbottal, akkor nagy gonddal elénk ültesse fel a főhős, elvegye tőle a horgászbotot, majd eltegye? Hol viselkedik úgy a földút, ahogy az életben, ahol az eső után úgy marad a sárban a vizes lábnyomod, mint itt? Hol csepeg egy eső után a tetőről még egy darabig a víz? Hol láthatsz eső után szivárványt? És ezeket az apróságokat napokig sorolhatnám, és egyikük sem lenne annyira nagy dolog, de egy játéktól igenis elképesztőek. Itt vannak például a mozgások. A Rockstar láthatóan akkora energiákat fektetett a mozgások kidolgozásába, amekkorát más még csak meg sem próbált. Az hagyján, hogy az emberek mozgása abszolút tökéletes, de a lovaké is az, de nem, még ez sem elég, igazából a prérit benépesítő összes állat is pont úgy mozog, ahogy az életben, a szarvasok, a nyulak, még a mókusok is.

  • Red dead redemption 2 teszt teljes film
  • Mozaik történelem 6 munkafüzet megoldások
  • Red dead redemption 2 teszt teljes
  • Red dead redemption 2 teszt 3
  • Red dead redemption 2 teszt pc